tuesdayevening

Hello ! Jag är heeelt slut efter ett jobbigt pass på Nautilus! Eftersom jag tränade 2 gånger igår (heh det råkade bli så) så hade jag väärldens träningsverk, så det gjorde inte passet lättare! Men men, jag höll ut ;)

Allt jag vill göra nu är att duscha och gå och lägga mig, men jag måste göra klart en jävla svenska uppgift som vi har tills imorn.. Eller, kanske jag kan göra den imorn efter jag slutat.. Hahah som vanligt, mästare på att skjuta upp saker.


Imorgon blir det skola, dans och på kvällen blir det Parrteey ! BJ har nån Höst grej typ.. Ska bli kul!! Nackdelen är bara att jag är broke like hell, men what to do..

Seee ya !


Kommentarer
Postat av: johnny

Use you womanly charm :D

2009-09-23 @ 09:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0