Don't mess with me.


Detta är resultatet av ett tandbortsbråk a la Paula och Rasmus.
Det började med att jag la hans, och alla andra tandborstar på bänken. För eftersom det är endast vi två som delar på det badrumet så tyckte jag att det var onödigt att det var typ 10 gamla tandborstar i tandborstmuggen. Så då la jag alla på bänken bredvid muggen, för att se vilken han skulle lägga tillbaka i muggen- den han använde; så att jag kunde slänga alla andra. Men nej, då blev han tydligen as sur för att bänken var så "skitig" så la han min tandborste på golvet, och tyckte att det var samma sak. Då blev jag sur och så hade vi ett fint litet argument om att det inte var samma sak osv. Men han var lite too agressive och då blev jag sur, så då la jag hans tandborste i toaletten. "Det är ju samma sak." Moget, jag vet :). Men I just wanted to prove my point!

Självklart resulterade ju detta i att min också låg där när jag kom hem, men det var inte oväntat.
Åh vilken syskonkärlek!
Ja , därför fick vi båda en ny i påskägget. Haha. Så nu ska jag gå och borsta tänderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0