Computer

Jag har gått och blivit med ny dator. Min skoldator that is. Jag hämtade den idag. Och jag blev verkligen positivt överraskad! Visst, den är ganska liten och fjuttig, och inte direkt snygg I might add, men den har Vista och den funkar som en normal dator ska göra! Det kan jag bara säga att den inte gjorde när den var kopplad till Fyrisskolans nätverk. Min gamla dator, den som vart sönder ett bra tag nu (inte den som jag brukar använda nu, utan den jag hade från början som behövde åka in på lagning) har tydligen dött forever. Den har vart inne på lagning två gånger nu och nu säger dom att den inte går att laga. Det måste fan vart dom som har gjort sönder den, för innan jag lämnade in den för omformatering så mådde den bra. Eller bra och bra, den var ju seg som bara den, men annars så. However, jag hoppas min nya (/gamla, som jag haft sen 1an i Fyrisskolan) dator inte let's me down.


Så ser den ut. Inget att skryta med, men den funkar tills jag (if that ever happens) får lust att köpa en ny. Det är inte direkt min första prioritet att lägga pengar på dock!! I prefer shooooooooooes hahah.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick provjobba. Men sen fick jag inge jobb. Han sa att han skulle ringa.. Får väl se om det kommer hända.

2010-08-16 @ 21:47:27
URL: http://litenvsstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0