@taste newtown

Sitter på Taste och har precis ätit god sallad. Jobbar i Newtown idag med. Jag jobbar här i veckan också. Till och med på julafton! Fast jag slutar 3 då. Sen ska jag åka till lanecove och spendera julafton med en massa svennar! Mysigt! Och vet ni vad som händer inte den här tisdagen som kommer, men nästa? JOHANNA KOMMER HIT OCH HÄLSAR PÅ! :-D :-D Kan typ inte fatta det, jag är så glad! Hon är här från den 28e till den 13e! YAY Vad kul vi ska ha! Hon är här över nyår ju, så nu måste jag styra upp awesome nyårsplaner åt oss! :-D åh jag längtar! Nu är min rast slut för länge sen. Ops. Hehe. Internet funkar inte hemma, so you know. See ya!

Kommentarer
Postat av: johanna

JAG ÄR SÅ GLAD ! :D

2010-12-20 @ 10:22:09
Postat av: Paula

JAG MED AAAAAAH!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D

2010-12-20 @ 20:47:32
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0