Spillevink

Jag har fått 0% filosofiarbete gjort idag. Jag skyller mest på Malin och boysen i min klass som inte kan låta bli att sitta och prata med mig och lyssna på massa låtar när vi EGENTLIGEN SKULLE PLUGGA! Shame on you pojkar! Haha men det var en trevlig håltimma iaf. Sen hade jag engelska redovisning, which I rocked. Sen har jag mest vart hemma och hängt med Malle Balle (haha!?). Och ja, jag tar vell tag i filosofin då... Snart.

Jag fick även reda på vad min frånvaro, totalt i procent, från hela läsåret var idag. Det var inte ALLS så farligt som jag trodde! Greeaat! Men jag ska inte fortsätta att försova mig och missa lektioner för det! Det är skärpning på gång! :)



Saknar den här spillevinken lite! Och it KILLS me att han kommer att vara brun, och inte jag när han kommer hem från pappsen! Kom dock på att jag var tvungen att nämna att det har vart GRYMT skönt med mina bröder borta lite.. Men som sagt, börjar sakna lite.... bara lite.

Laterz!

Kommentarer
Postat av: Andrea

I miss them too!

2010-02-01 @ 22:51:08
Postat av: Malin

Malle Balle ?! Whaaat !?

Palle Balle...

2010-02-02 @ 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0