bigwhiteshirt


lefashion
stor vit skjorta ♥


Min hosta har fortfarande inte gett sig vilket irretetar mig sjukt mycket! Den är så önödig känns det som! Jag är inte ens förkyld, utan jag känner mig bara hängig och hostig ! Det är lixom inte enough för att kalla sig sjuk, men inte enough för att kalla sig helt frisk heller. Bara ONÖDIGT! Men men..
Jag är hemma idag och skriver min bokrecension och min uppsats och jag är så himla duktig! Jag har inte slösat en sekund idag! Så fort jag vaknade så började jag skriva min recension. För hand! Och nu är den typ klar. Ska bara skriva in den på datorn och sen skicka in den. Sen ska jag börja med uppsatsen! Lika bra att ta tag i allt skit nu! Lärarna säger att den här sista terminen kommer bara ett helvette fram till slutet så nu måste jag faktiskt börja med saker i tid så att jag inte skjuter upp allt, sen ligger allt som en stor hög på mina axlar i slutet och så får jag värsta breakdown, Plus dåliga betyg. Nej så ska det icke bli! Det är sista terminen. Lika bra att ge allt nu i slutet och sen är det ju väl värt allt kämpande för vi tar fan STUDENTEN när allt är över! Som ni kanske märker så skriver jag det här mest för att peppa mig själv!

Så you probably won't be hearing from me again today. För nu ska jag pluggapluggaplugga!


Kommentarer
Postat av: johanna

Vi har bara filosofi imorgon, Just so you know. Så där fick man en ledig" dag ;)

2010-01-18 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0