Hello!

Igår var en riktigt rolig kväll! Det började med förfest hos Nisse, och sen blev det taxi till bj! Vi dansade och dansade och dansade och dansade.. Och hade riktigt kul! :) Träffade en maasssaa som jag känner och det var väldigt trevligt! Värd kväll!! Och ännumer värt att jag hade så sköna skor på mig! Haha! MEN, jag hatar vimmelfotografer! Men men what to do. Det var en lyckad kväll iaf! :D



Idag har jag typ segat hela dagen och inte orkat ta tag i någonting.. Men men, sånt är skönt ibland! Har börjat kolla på serien Cougar Town. En serie med Courtney Cox som faktiskt är ganska rolig :) Men jag LÄNGTAR tills alla mina favvoserier kommer ut med nya avsnitt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0