Önsketänkande

Vet ni ? Om lite mindre än en månad fyller jag år!!! Den 23 Februari! :D Yay! 19 baby! Haha, typ mellanåret! Mellan 18 och 20 alltså. Men men. It'll be fun! Jag kommer att vara i Dubai på min födelsedag dock så jag kommer antagligen bli firad av min familj innan jag åker, typ den 20e . Jag har gjort en as fin önskelista med lite saker jag önskar mig! (Mest för att jag gillar att göra önskelistor haha)



Haha och som sagt, det är en ÖNSKElista. Lite önsketänkande alltså. Jag skulle aldrig få en dator Och en kamera Och ett objektiv. Men i wish! Haha :) Sen gjorde jag den till min familj, så att dom kan iallafall får en idé om vad jag önskar. Därför skrev jag det där med Andrea, så att dom kan fråga henne om tips ;) För jag och mamma har inte riktigt samma stil. Hehe.

Fin va ? :D

Kommentarer
Postat av: johanna

åååh vilken fin önskelista :D

2010-01-27 @ 16:09:49
Postat av: Paula

Tack honey! :)

2010-01-27 @ 21:27:27
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0