Sunnysnow

Yay! Michelle skrev till mig idag! Nu hade dom klarat av Kilimanjaro och hade checkat in på hotell!! Wow, tänk om jag hade vart med! Men det hade tydligen vart väldigt jobbigt och hon hade mått dåligt osv. Men still, fatta cool grej att ha gjort!! Nu ska dom typ chilla och sola och bada i Zanzibar tror jag! Det skulle jag INTE tacka nej till just nu, while sitting here in my room (Som typ är minusgradigt!!)

Var iaf ute 1 och en halv timme, om inte mer, imorse med Anna. Det var så HIMLA fint väder. Klar blå himmel och solsken! Nu har jag insett vad man missar när man sover bort hela dagarna!! Haha.. Men seriously! Det där ska jag fan göra varje morgon! :) Solsken+Snö= Typ den finaste kombinationen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0