See you in a month.



These two åker till Dubai imorgon, och är borta i en månad! Det kommer bli skönt, men också väldigt tomt! Bara jag och Mamma i huset.. Det har inte hänt sen....? Det har bara aldrig hänt helt enkelt!

Jag börjar ångra lite att jag inte följer med. Fast ifs, vi har ca 25 grader här varje dag; Dubai har dubblet så mycket just nu. Så det lär ju knappt gå att vara ute.. Men still. Jag orkar inte ruttna bort här hemma längre. Snart åker jag till Gotland dock, det blir kul! Men sen då? Min fina plan som jag hade går ju åt helvette. Jag måste ha ett nytt jobb NU, så att jag kan åka till Australien i höst.. Men det är nästan så jag börjar tänka i andra banor nu.. Men som sagt, jag SKA till Australien.. vägen dit håller jag dock på att bygga om just nu.. hmm.. we'll see.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ain't gonna happen :(

Sök jobb på qmed för fan!

2010-07-15 @ 03:52:51
Postat av: Paula

JO! Sluta vara så negativ!

2010-07-16 @ 00:16:22
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0