Summernights and freedom.

Random photography från nyss. Detta är ett av mina otroligt vackra fynd jag gjorde i Cabanas. Svart underbar klänning i ett material som är bland det skönaste som finns! För småpengar dessutom! Sånt strosar jag runt i, osminkad och rufsig dessutom, dessa dagar och gör ingenting.

Sommarnätter är det absolut bästa med svensk sommar. Jag känner att jag måste börja intala mig själv att Sverige också kan vara bra. Annars blir jag ju deprimerad snart. Men jag har kommit på idag hur fri jag är. Jag kan göra vad fan jag vill. Åka och jobba i Portugal om jag så skulle vilja. Hoppa på ett plan och flytta till pappa i Dubai och jobba till Australien om jag hade lust. Åka och bo i en bungalow i thailand eller dra på roadtrip och komma tillbaka om ett år om det var det jag ville. Jag kan göra vad jag vill. Det är nog bara den här perioden i livet man är såhär fri! Så det är bara att passa på. Jag ska bara bestämma vad, sen ska jag göra det! Men resa är ett faktum!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0