Aloha!


Hello. Det blev tydligen en liten oplanerad bloggpaus här märkte jag.. Men jag har typ inte orkat blogga/sitta framför datorn. Jag har jobbat, gått och blivit förkyld, kollat på "bröllopet" mot min vilja, gått en lång skogspromenad i morga hage, gått på stan, ätit sallad på uniqo och cupido, drömt om Australien, druckit massa kaffe, stekt i solen, blivit medbjuden på en resa till portugal, fått soleksem och lekt med michelle sen sist jag skrev. Där fick ni en snabb update. :)

Ang. Portugal så beror allting på om jag får ledigt från jobbet eller inte, men om jag får det så åker jag om 2 veckor! Jag och la familia alltså. Grreeat! Sol, bad, havet, stranden, ett hus med egen pool. Mm ja det låter väldigt lockande ! Plus att jag aldrig har varit i portugal så det skulle vara as kul att åka dit också!


ph: wildfox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0