Stockholm!

Dagen har spenderats i Stockholm med Pappa och Rasmus. Vi åt god lunch på Utecompagniet, och gick runt i lite affärer. Det blev inge shoppande för min del, förutom en maskara om det räknas, men både Rasmus och pappa shoppade lite inne på NK. Haha, pappa gjorde sitt årliga inköp av strumpor och kalsonger på NK! Haha lite mobbat. Han MÅSTE ju ha dom som finns där inget annat duger. Lol!

Sen vid halv sex skulle pappa träffa någon gammal kollega och gå på Sprays 15års fest, (Han jobbade där när han bodde i Stockholm förut) så jag och Rasse tog tåget hem.


På Utecompagniet. Guud vad jag älskar Stockholm! Speciellt på sommaren!!

Min goda ceasarsallad. Kycklingen var dock lite skum. Men ceasarsallad can never go wrong, LOVE IT!

Pappsen.

Rasmus.

Meee.

Pappa och Rasmus!
Haha ja Rasmus brås ju inte på pappa direkt när det gäller längden!

Jag utanför stationen.
I wore långklänning från H&M. Halsband från glitter. Armband från ur&penn och forever 21. Skor från din sko. Solglasögon från gina tricot. Och min balenciaga väska :)

Ikväll blir det SISTA SKIVAN! Temat är back in the days och jag vill vara hippie eller indian. Haha jag vet inte om indian passar in på temat men jag gör min egna tolkning i sånna fall ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

OMG fan vad vacker du är! Och smal!! Pappa ser också skitsmal ut!Och Rasses hår passar in på stureplan haha.Ceasarsalladen ser fett god ut, fast jag trodde det var lax först, det skulle nästan varit godare. Hahah längden, so funny, när hände det!

2010-06-03 @ 10:25:32
Postat av: paula

Haha vad snäll du är :D Tack! Haha det kanske är kameran som gör mig smal ;) Haha ja lax hade vart gott! Ja i knoow, Rasse bara växer och växer! Och ja, han har brat-igt hår :P

2010-06-03 @ 14:55:07
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0