Helg

Hello! Idag mår jag inte så bra. I don't know why men magen krånglar (igen) och jag mår illa. Men men.. Jag har haft en UNDERBAR helg! I fredags tog jag STUDENTEN och i lördags var jag med pappa som sagt. Vi åt på riverside (igen) och promenerade runt i stadsparken. Igår så hade jag min sista sånglektion innan sommarn, och sen lunchade jag på stan med Michelle och Nishat på Uniqo! Det var mysigt!  Sen kom Madde hit och vi segade, som vanligt, men sen tog vi oss i kragen och gick en långpromenad och pratade om livet. Nu sover hon fortfarande, den sömntutan som hon är, så då kan jag ju passa på att blogga lite ;)

I lördags, med Pappa, Rasmus och Theo.


Hehe, det "råkade" bli ceasarsallad igen :).. What can I say, it's my favourite!


I wore Jeansleggings från Cubus, Skor från Lacoste, T-shirt från Zara(under), Stickad tröja från KappAhl, Väska från Åhlens, Solisar från Aldo, armband från Kumkum (Studentpresent) och även ett par örhänge som jag fick i studentpresent!



Lunch på Uniqo igår!



Kommentarer
Postat av: Andrea

You look very ashley olsen på de första bilderna!

2010-06-08 @ 16:34:48
Postat av: Paula

Haha, why thankyou!

2010-06-09 @ 10:26:54
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0