Cornflakes land

Jag har nu sovit lite och nu är jag inte lika bitter känner jag. Jag trodde jag hade sovit till halv fyra och tänkte "Shit, jag skulle ju plugga!" Sen så insåg jag att klockan fortfarande var på Dubai tid. Så klockan var bara 12.30.

Idag ska jag som sagt försöka plugga.. Men jag känner mig själv; jag kommer ha svårt för att komma igång! Men I will try my best. När jag kommer till skolan så ska jag hämta min studentmössa. Inte långt kvar nu, och jag räknar ner !!!

Som sagt, bilder från resan kommer. Vi har Jävligt många, och riktigt många fina bilder, så det kommer ta ett tag att go through! Frågan är om jag ska lägga upp lite dag för dag bilder, eller lite olika bilder då och då eller bara några stycken fina. What do you think?

Nu ska jag gå upp och söka lunch i ett tomt kök. Vi har typ Ingenting hemma!! Får leva på cornflakes typ. För av någon anledning, så är det typ det enda ätbara vi har. Tre paket också!! Vem äter ens Corn flakes längre??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0