Imorgon smäller det!

Nu är det mesta klart för imorgon! Och jag måste sova för jag känner mig som en zombie! Men imorgon blir det skola, sen ska jag till Grand klockan 17.00. Genrepet börjar klockan 17.30. Sen börjar showen 19.00!
KOM OCH KOLLA !

Dansgrupperna som ska uppträda är :
Crew 018 (Vi)
Några tjejer som går dans-elit på celsius skolan.
Rebound
Blackout
Congenital Skills
Footprintz
Unique Street Squad

Det kommer bli GRYMT! Och jag är stolt över mig själv som har annordnat det hela! Det har tagit lite jobb, men det har varit riktigt kul! Bästa idén till projektarbete ever!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Awesome! Fan vad duktig du ar! I'm proud of you. Onskar att jag kunde vara dar!

2010-03-30 @ 08:55:37
Postat av: Anonym

2010-03-30 @ 14:43:37
Postat av: Paula

Thanks sis :) Jag önskar också att du kunde kommit. Eller att jag bara va hos dig ;) haha.

2010-03-30 @ 14:44:30
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0