Ljusare tider

Svart är oftast den färg jag bär mest. Svart funkar alltid. Svarta skor. Svarta jeans. Svart väska. Svart klänning. Ja det mesta - Svart. Jag tröttnar inte.. Eller? Jag kom nyss på att typ inga av mina nya inhandlade plagg är svarta. Vad har hänt?? Jag tror min hjärna har ställt in sig på vår! Allt i blommigt, beiget, ljust jeans tyg och ljusa färger tilltalar mig.. Jag vill köpa en ny garderob innehållande typ endast dessa färger! Aah vår mode. There is something about it!

Några av de inköp jag gjorde i Dubai. Ser ni? Vart är alla mörka färger lixom? I like it i alla fall! Sen kan vädret och solen gärna också få matcha mina nya kläder! Ljusare tider tack!!♥


På Andreas request så tänkte jag berätta vad det är för plagg på bilden.
Beige Mocka vest - Bershka
Jeans Kavaj - Bershka
Blommig top - New Look
Beige top med ficka - Bershka
Skor - Aldo

Beige nit väst
Shortsdress i jeanstyg
Halsband med fjädrar 
Beige/Brun/Gråa byxor
Army färgad tröhja med axeldetaljer   - Allt detta från Forever


Kommentarer
Postat av: andrea

hmm, vad är det där för godbitar längst ner som jag inte sett?! :)

2010-03-06 @ 11:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0