Olympus Stylus Tough 6010


Förresten, did I mention att jag fick denna av Pappa min i födelsedagspresent!! Ja, I know, jag och mina kameror. Haha. Men I love it already och den är perfekt storlek, färg och allt. Perfekt för roliga utekvällar. Perfekt för vanliga dagar då jag inte orkar släpa med mig systemkameran. Perfekt för en massa grejer. Och did I mention att den är Waterproof ! That's right! Love it!


Första testbilderna under vatten. På stranden i Dubai. Vattnet var inte lika klart denna dag eftersom det hade vart storm. Det är därför bilden inte är så klar. Plus att jag är en bit bort. Sen så glömde jag snorkeln och cyklopet VARENDA JÄVLA DAG, så det blev inga snorkel bilder på fina fiskar och koraller. Men men, next time! :)


Hehe, guess I did mention it. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0