Time to shine

Inatt hölls ju The Oscars. The 82nd Annual Academy Awards! Jag stannade som sagt inte uppe och kollade (stannade uppe och skrev min uppsats till 3 istället..hej påsar under ögonen!), men jag ska lätt kolla på galan på datorn! Speciellt red carpet delen! Här är några av the best dressed enligt mig. Jävligt många snygga klänningar i år!

Snyggast var nog Demi Moore i sin Atelier Versace klänning. Men Miley Cyrus (som jag annars typ hatar) var också as snygg i en custom made fin klänning från Jenny Packham. Jag älskar korsett/bustier-delen upptill och sen det mjukare materialet nedtill! Zoe Kravitz klänning med sammet upptill var typ lika snyggt! Och jag äälskade Rachel McAdams wow-klänning från Elie Saab.
Sen kommer Diane Krugers chiffon klänning från Chanel Haute Couture, as snygg! Anna Kendrick var fin i nude/ljusrosa klänning från Elie Saab. Skorna var även väldigt heta! Och Penelope Cruz är en hot mama som vanligt i sin Donna Karan Couture.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0