Våffeldagen!


Hello! Idag är det våffeldagen, och jag har lovat Theo att göra våfflor åt honom! Yum :) Känns som att det var hundra år sen man åt det!

Annars har det vart en rätt vanlig dag i skolan.. Hade flera timmars hål på mitten av dagen men det gjorde inte så mycket. Jag, Johanna Calle och Jesper underhöll oss själva rätt bra tycker jag!
Sen träffade jag Selma idag också, typ första gången sen innan sportlovet!! Så satt hon och berättade lite om hennes och Paulinas Kuwait resa.. Som verkar ha varit.. Crazy.. I'm not sure crazy-good or crazy-bad. Haha. Det var ganska underhållande att lyssna på i alla fall!

Men som sagt, nu är det våffeldags!
See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0