Fuckshitpiss.

Jag känner att jag håller på att bli förkyld. Har haft ont i huvudet i 3 dagar. Började få ont i halsen igår kväll, vilket idag bara blivit värre, och nu börjar jag känna mig snuvig och hängig också. FAN FAN FAN FAN FAAAAAAAAAAAAAAN ! Inte nu av alla gånger ! Jag förstår inte hur jag kan ha sån jävla otur med sånt här. Det är av 3 anledningar jag inte FÅR bli sjuk nu. 1. Jag har hur mycket som helst i skolan nu och jag får inte missa mer än vad jag redan gjort. 2. Alla skivor börjar nu och om det är någon gång man ska vara fit for fight så är det NU! 3. En till anledning som jag tyvärr inte vill dela med mig av än. Men det är också den viktigaste! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Jag vill inte, vill inte, VILL INTE! (I know, adorable pic!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0