Sommarvärme

20-21 grader och iskaffe i solen. NOW we're talking! Både idag och igår har det vart riktigt VARMT! I LIKE!

Igår satt jag inte ner en enda sekund. Det var därför uppdateringen sög. Dagen spenderades med Mammsen i Stockholm. Shoooppiing. Jag köpte en massa fina kläder! Klänningar, blusar/skjortor osv :) En väldigt lyckad shopping dag! Sen vart det hem till Uppsala igen. Så träffade jag Sevgi och Michelle på stan och sen åkte jag och Sevgi till jobbet. Jobbade i 6 timmar, fick stänga igår, så jag var sjuukt trött efter en låång dag av walking around. Min stackars fot och mitt ben gjorde as ont, så jag bestämde mig för att åka hem när jag kom till stan från jobbet, istället för att gå på Selmas skiva, som ändå stängde om en timme. Kände mig fett dum, men jag kunde lixom knappt gå för min fot värkte plus att det inte var långt kvar av skivan. Så då åkte jag hem och deckade istället. Var så sjukt trött!!

Idag ska jag försöka plugga lite, som Verkligen behövs, sen ska jag passa på att njuta av solen ännu mer såklart :)

Jag lovar er en massa bilder från skivor, shopping bilder osv. ikväll, imorn eller senare i veckan. Men just nu har jag noll ork till att blogga. Hope you understand.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0