Zzzzoombiiee

Ja, det känns typ som jag har gått runt i sömnen hela dagen! Så trött har jag vart! På näst sista lektionen så höll jag på att somna, men det var bara att dricka kaffe och trippa vidare till engelskan sen för ett oförberett läsförståelse prov, från något gammalt högskoleprov. Ja tror ni jag fattade någonting eller? Även fast det hade vart på en svårighetsgrad anpassad för en femåring på Svenska hade jag inte fattat ett piss. Jag satt och stirrade på texterna och fattade ingenting och kryssade bara randomly i nån ruta som såg bra ut. Däremellan höll jag på att bryta ihop av trötthet. Sen vart det en liten nap på bussen hem, sen däckade jag ju självklart när jag kom hem. Men jag är fortfarande trött. Så nu ska jag sova och sen blir det plugg hela dagen imorrn! Det är i stort sett vad min vecka kommer att bestå av. Plugg plugg plugg plugg och ännu mer plugg. Betygen sätts fan om lite mer än 3 veckor. BARA!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0