Sovmorgon

Tjabbatjenamittbena. Vaknade vid 8 idag av mig själv. Det var "att sova ut" för mig. Haha. Men nu när jag jobbar i Newtown går jag upp typ 6 varje morgon, så ja att vakna 8 utan alarm är sovmorgon. Jag deckade skapligt tidigt igår också. Andrea kom hem med indian-takeout. Det var gott! Vi läste lite tidningar, satt och pratade lite och sen låg jag i sängen vid typ nio. Men med tanke på hur jag mådde igår var det as bra! För idag mår jag bättre! Förhoppningsvis håller jag inte på att bli sjuk utan jag var vell bara övertrött efter några nätter i rad med dålig sömn.

Eftersom ingen av oss har handlat på jätte länge hade vi ingenting hemma att äta till frukost. Så jag tog mig en promenad till IGA (mataffären i Paddington) och köpte hem russin och torkade tranbär som vi kunde ha på gröten. Det blev gott! Jag jobbar afternoon shift idag, börjar vid två. Jobbar dock med min chef.. Det ska bli mindre kul. Men men, hon slutar ändå en timme efter jag kommit dit, så då är jag själv i 6½ timme. Har aldrig jobbat kväll i Newtown affären förut. Det är lite drygt för dom enda bussarna som går direkt hem till mig slutar gå vid halv sju. Och jag slutar halv 9. Så jag får åka till stan och byta. Aja. Gud vad jag babblar om ingenting! Nu ska jag duscha, sen fixa mig och ta mig till jobbet!

Lovar att blogga lite roligare imorn och på lördag för då är jag leedig! Imorgon ska vi på engagement party. En kompis till Andrea har förlovat sig och ska ha förlovningsfest imorn. Det ska bli kul :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: maddde din bästa

haha trodde det stog att du skulle till ICA och handla

2010-11-13 @ 10:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0