Party

Jag har en regel! Och det är att man inte får röka i lägenheten, genom fönstret whatever. Man får inte. Så nu är Andrea och Sanna nere och giftar sig och jag sitter här. Vi har snacksat med hommos och morötter, druckit vin och snart ska vi ut! So fun! I like my life. Saknar er där hemma dock. Mina trogna party kompisar <3
Love you guys
Puss


Hatar att jag är för snäll ibland. Ush. Nu står dom och röker i fömstret. So much for den reglen. Men SKÄRPNING Andrea!! Inte okej! Aja, nu är jag på g så nu ska vi uut! Fringe bar, Paddington Inn eller stan och nattklubbar? Vi får se, men party blir det !

 

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-10-03 @ 15:45:34
URL: http://litenvsstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0