Don't be scared to fly alone. Find a path that is your own.

Godmorgon. Jag är kvar i sängen. Dock har jag faktiskt gått upp och hunnit göra kaffe till mig själv. Så jag sitter med en kaffekopp i handen och datorn i knät. Jag vaknade faktiskt klockan 08.00! Eller okej, jag hade ställt larm då men jag vaknade inte (på riktigt) föränn typ kvart över. Men still!

Jag har kommit på att jag inte kan ligga och slöa en enda dag till som jag är kvar i Sverige. Jag måste hinna träffa alla jag vill träffa, och alla som vill träffa mig, jag måste hinna göra en masssa ärenden. Jag måste hinna börja planera min packning. Jag måste hinna få ut det mesta av den sista tiden jag har här i Uppsala på ett braa tag. Så inge mer sova till 12!

Nu ska jag gå upp och göra frukost till myself, och sen ska jag städa mitt rum. .  som jag fortfarande inte gjort. Min mamma blir galen på mig snart, så det är dags!!


Don't be scared to fly alone. Find a path that is your own.
© Photo by me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0