It's Tomorrow!

Nästsista natten jag sov i min säng inatt då, på ett bra tag. Eller ever, för det känns som min säng håller på att braka ihop. Två plankor har lossnat på undersidan. Oh well, what do i care, den är mjuk och skön ändå!

Jag och Madde bojkottade kulturnatten helt igår och var hemma och hade myskväll. Låg och lyssnade på musik och pratade. Kollade på nån 11 September-film och hade en allmänt lugn kväll. Skönt!! Sista sån Madde-Paula kväll in a while! <3

Dagens planer är nog att träffa Anna en snabbis. Packa. Träffa Selma en snabbis och förhoppningsvis så hinner jag med stan! Har några sista ärenden att göra. Shit, det är verkligen imorgon!! Wooh.
Australia here i come!


Kommentarer
Postat av: maria

blir ju ledsen i ögat :( <3

2010-09-12 @ 11:32:34
Postat av: Andrea

treo! godis! resorb!

2010-09-12 @ 13:12:21
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0