Om 11 dagar..

...flyttar jag! Nu är det bokat och klart! Den 13 September sätter jag mig på ett flyg. En massa timmar, och några mellanlandningar senare så landar jag i Sydney och bosätter mig där en lång tid framöver. Jag vet inte hur länge jag stannar, men som allra minst, 7 månader. Det beror ju på hur jag trivs! Men jag har en biljett tillbaka till Sverige bokad i April, så då kommer jag hem och semestrar iaf.

Det här känns, som sagt, pirrigt, läskigt osv. osv. men också as KUL! Känns som jag har babblat om det här i några inlägg nu. Men som sagt, I'm Sooo excited!!

Tills jag flyttar vill jag hinna göra alla ärenden jag behöver göra. Hinna umgås så mycket som möjligt med alla jag tycker om. Sen måste jag ju som sagt packa en massa också. Jag SKA börja packa i tid! Funderar på att börja nu typ! För jag vill verkligen inte glömma nått när jag är borta så länge!

Det har dock inte riktigt sjunkit in än. För en vecka sen kunde jag inte ens ha drömt om detta!! Det känns GALET! Kommer inte fatta det förän jag åker typ!


Kommentarer
Postat av: Paulina

är så glad för din skull pala!

2010-09-02 @ 22:29:20
Postat av: Nyxos

Låter sjukt kul, skulle också vilja dra dit^^ Åker själv iväg om 24 dagar till Okinawa där jag ska stanna i ett år! så skönt att slippa den svenska vintern.

2010-09-02 @ 22:41:17
URL: http://nyxos.blogg.se/
Postat av: andrea

Du mâste ta med dig godis till mig! Och serier! Och kanske nagot kladesplagg!

2010-09-03 @ 02:39:07
Postat av: Paula

Taack Paulina! :D

Nyxos: Shit vad coolt med Okinawa!

Andrea: Skäämtar du eller! Jag tänker inte ta med mig någonting till dig som väger. 20 kilo och 3 kilo handbagade, i'm dyying here!!!!!!!!!!!!! Jag har seriöst ÅNGEST över packningen!!!!

2010-09-03 @ 14:55:36
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0