Otur!!!

Hej! Har inte kunnat blogga alls för min dator har inte funkat. Och nu när det problemet väl är fixat så börjar vårat internet krångla. Det har aldrig vart så segt! Vi snackar 10-minuter-för-en-sida-att-ladda-upp-segt. Sjuuukt drygt. Har jag sagt att min familj har mest otur med teknik i hela världen typ. Självklart är det ju inte bara det. Vår kyl, frys, spis, dvd och mammas dator har ju självklart gått sönder inom samma månad. Japp. Vet inte vad det är för fel. Eller, vet inte varför vi har så otur!

Ja, återkommer när internet blir en aning snabbare och jag kanske till och med kan ladda upp en bild. Eller kanske när jag orkar vänta 20 minuter för att allt ska funka.. Time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0