Dreams

Jag drömde så sjuka drömmar inatt. Det var som en långfilm typ! Att jag skulle få ett vampyrbarn, som jag dödade. Jag brände upp mina kusiners hus (av misstag). En jätte super snäll version av Chris Brown var min man (tyvärr inte Ryan Gosling alltså). Några vampyrer var ute efter oss så vi var ständigt på flykt. Någon som såg ut som Cam Gigandet och hans dumma gäng misshandlade och bröt benen på min hund! Osv. osv. osv. Helt twisted och konstigt! Svar: Ja, jag kollar på för många filmer och serier. Haha. Ibland vaknar jag och tänker: Shit det här borde jag skriva ner det skulle bli Bästa filmen! Sen så glömmer man ju såklart bort det innan man hinner med sånt.

Idag ska jag göra lite ärenden med mamma, sen ska jag direkt till jobbet och jobba hela kvällen. Det har vart storm hela natten/morgonen men nu börjar det äntligen lugna ner sig! Skönt!
Roligt inlägg va.. not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0