Morgonstund har guld i mun.



Klockan 06.30 var det Bondi som gällde imorse. Springtur på stranden. Morgonen är verkligen min favoritstund på dagen! Allt känns så mysigt nyvaket och orört på något sätt. Som att världen föds på nytt ännu en dag. Jag älskar det. Soluppgångar kan vara det bästa som finns!
Jag sprang lite på stranden, i sanden, och gud vad mycket jobbigare det blev. Har aldrig gjort det förut. Så nu måste jag börja med det så jag kan svisha förbi som ett proffs där sen som alla andra strand springare! När jag var genom svettig och varm så hoppade jag i vattnet och simmade lite. Det kan också vara det bästa som finns!

Nu ligger jag hemma och äter pistachnötter som har fått en konsistens som liknar slime. Anledningen till det är för att jag råkade köpta salta pistashnötter, men jag ville inte ha det, så när jag kom hem så sköljde jag av dom. Salt smaken försvann men dom blev lite slimiga som sagt. Men det funkar :)

Det har vart 40°-41°C grader här idag! Om man inte låg i havet och plaskade eller var inne på nån shopping galleria med iskall AC så drunknade man typ i sitt eget svett. Riktigt varmt med andra ord. Men jag tycker det är ganska härligt. Summer is here! Så nu ska jag bara ta det lungt och ligga framför fläkten. Min sista lediga dag tills måndag idag så jag försöker njuta av att bara göra ingenting. Massa jobb framför mig denna vecka. Men det gör ingenting! Ingenting alls! För jag vet att min belöning kommer snart! Jag fyller år snart och sen ska jag ut på äventyr! Som en liten födelsedagspresent till mig själv!! Jag är så himla glad! Berättar snart!

Puss på er fina!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0