Nysig

Som resultat av gårdagens temperaturförändring så känns det som en förkylning är påväg igen. Jag vägrar. Jag tänker inte bli sjuk igen!

Jag hade för tunn klänning på mig igår, eftersom jag trodde att det skulle vara varmt, sen sov vi här hemma med öppet fönster också, vilket resulterade i att jag vaknade flera gånger och frös, med bara lakan som täcke pga. värmen dagarna innan. Så imorse när jag vaknade kände jag mig lite snuvig, eller "nysig" som jag kallar det. Så efter att Andrea gått till skolan somnade jag om och sov läänge.

 
(bild från google)

Nu är jag vaken iaf men planerar på att fortsätta mysa här hemma. Eller först ska jag göra lite nytta. Städa badrummet. Men sen blir det nog film mys! Jag ska se vad syrrans hårddisk har att erbjuda!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0