Wednesday and big decisions.

Klockan 6 imorse gick jag upp för att gå ut och springa i Centennial Park. Har bara så himla himla ont i min högra vad så det gick bra i sisodär 10 minuter sen gjorde det as ont :( Då gjorde jag lite styrka på gräset sen powerwalkade jag i 30 minuter. När jag kom hem körde jag lite yoga också! :) Härlig morgon. När man går upp så tidigt så hinner man ju så mycket. Har även hunnit duscha och föna håret, sminka mig och gjort i ordning mig, diskat och gått en liten promenad till affären! Great! Om en halvtimme ska jag åka till jobbet. Jobbar med min chef idag, i Mosman frpn 14-19. Bara 5 timmar! Skönt!

Juste ! Höjdpunkten på morgonen var ju lätt när Michelle ringde mig! Hon hade försökt ringa jättelänge med inte kommit fram, och precis när hon tänkte ge upp och gå och lägga sig så kom hon fram!! :D Men vi hann bara prata en kortis eftersom klockan hade hunnit bli 1 på natten hos henne, så hon behövde sova. Men hon ska antingen ringa ikväll eller imorrn igen. :) Hon hann dock pepptalka mig lite till ett stort beslut som jag håller på att gå och fundera på. Gällande min "framtid". Höhö vad töntigt det låter. Men okej, gällande de kommande åren iaf. Jag tror nämligen att jag äntligen vet vad jag vill! Egentligen har jag alltid vetat det men mitt undermedvetna har tryckt bort det på nått sätt. Så man kan säga att jag äntligen har bestämt mig (tror jag) för att göra det jag vill! Tänker tyvärr inte berätta någonting än på ett tag, men att äntligen veta känns riktigt skönt!



I miss you babe!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Mysiga kort!

2011-02-02 @ 10:39:28
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0