Haley Reinhart

För er som inte har kollat på American Idol denna säsong så ska jag introducera Haley Reinhart för er. Hon är så sjukligt jävla stört grym och hon förtjänade att vinna hela skiten. Vilket jag faktiskt undrar varför hon inte gjorde. Men 3a kom hon iaf och det var länge länge sen jag har blivit så amazed av en artists röst (typ när jag började lyssna på Christina) . Hon är helt  fuckin'  amazing och hon är officially min Idol nummer 2. Haha. Men lyssna!! Jag tänkte lägga upp en video men det blev eh.. 6. Kunde helt enkelt inte välja för hon är så sjukt grym på alla! ÄLSKAR när hon sjunger House of the Rising sun, grym låt och den passar hennes röst så bra! Och Rolling in the Deep (som jag nästan tycker att hon sjunger bättre än Adele).. Och God Bless the Child(första) och ja.. ni fattar. ALLA ! A M A Z I N G !!



HELT STÖRT! Bästa jag hört på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0