Update

Godmorgon! Lite snabb update kan ni få!
I onsdags så var det student. Dagen började på stan. Efter min akupunktur så träffade jag Michelle en snabbis. Vi satt och åskådade och vinkade till glada studenter lite, och längtade tillbaka lite till när vi stod där själva förra året.
Sen var det dags för mottagningar. Jag, mamma och co. åkte till familjen eriksson där Oskar var den glada studenten. Det är barndomsvänner för er som inte visste det. Det var jätte trevligt! Sen följde jag lite spontant med till Susanna (också en gammal kompis) och det var jätte mysigt! Massa gamla kompisar som jag inte träffat på hundra år var där, så det var mycket trevligt. Sen vart det utgång, men jag och Anna svängde förbi Framfickan först, sen när vi väl skulle in på Bj så ångrade vi oss och åkte hem! Haha. Men vi var lika glada för det!

Igår var jag på stan och träffade Michelle och Maria. Sen mötte jag upp mamma och Lars som satt på Villa Romana, så åt jag middag med dom. Sen satt vi på Riverside och drack ett glas vin innan vi åkte hem. Mysigt med quality time med mamsen!

Nu ska jag skynda mig och städa, sen ska jag på stan och träffa Maria, sen ikväll blir det jobb på herrgården! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0