Student i Stockholm

Hello!
Idag har det vart studentfirande i Stockholm för kusin Filip! Vi kom till utspringet, tittade på när Fille sprang ut och när alla bytte om och hällde öl på varandra på flaken. Jag är så nöjd att det inte är så i Uppsala! Alla byter alltså om till skabbkläder (som de nog inte vill ha kvar sen) och går på sina flak där det i princip är ölkrig. Haha förstår inte riktigt. Okej att spruta lite champagne när man öppnar en flaska, men att hälla öl på varandra så att man blir dränkt och stinker, och måste sedan hem och duscha och fixa sig all over again, det är jag glad att jag slapp!
Sen var det mottagning som var jätte mysig! God mat, underbart väder och trevligt folk. Super trevligt! Jag glömde tyvärr kameran hemma för att det blev så stressigt när vi skulle åka. Så jag har tyvärr inga bilder! :(
 Åh, jag vill nästan ta studenten igen! Det var en så Himla bra dag!!

Jag och en glad mammsen på min studentmottagning!

Nu tänkte jag att jag skulle försöka mig på att ladda upp bilder igen, men det funkar fortfarande inte. Får pröva imorgon på en annan dator!!

Nu ska jag sova! Jag försöker vända tillbaka på dygnet. Det går sådär. Men imorse var jag faktiskt uppe vid 9 och tog en powerwalk! Ska försöka släppa mig upp tidigar imorn! :)

Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0