Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Fick nyss reda på att jag börjar en timme senare än vad jag trodde = skööönt! Meeen det var inte därför jag tänkte skriva detta inlägg.

Utan det var för att berätta för er att jag har världens VÄRLDENS finaste vän. Michelle Jeng heter hon och hon är inte bara så snygg att hon kan bli the worlds next top model, nej nej, det är bara början.

Den Michelle jag känner är en helt igenom god hjärtad människa, som jag vet att jag alltid, alltid, ALLTID kan prata med och luta mig mot. Hon finns alltid där för mig när jag behöver prata, även fast jag är på andra sidan jordklotet. De få gånger vi har vart osams så har det bara varit på grund av en massa missförstånd och jag tycker att det bara har gjort oss till ännu närmare vänner! Jag vet att hon aldrig någonsin skulle göra något för att såra mig on purpose, och vi förstår alltid varandra till 100%! Så har det alltid varit. Since day one, sen vi bodde hos varandra hela sommarloven, jag kallade din mamma för min mamma, och tanken att vara ifrån varandra i bara några veckor skrämmde oss!

Nu har vi vart ifrån varandra i snart 7 månader, men detta tycker jag också har gjort oss närmare vänner. Vi har pratat, i telefon, smsat och mailat regelbundet när jag vart här, och tiden ifrån varandra har bara fått oss att inse hur mycket vi behöver varandra, och det har fått mig att inse hur mycket du faktiskt bryr dig.
Du är en av de mest generösa, snälla, godhjärtade och underbaraste människorna jag känner, och jag vet att vi alltid kommer att vara bästa vänner.
BÄSTA BÄSTA DU!

Detta fick jag i födelsedagspresent av min finaste Michelle. Kan det bli bättre? Jag tror inte det. Världens VÄRLDENS snällaste. Världens bästa!


Kommentarer
Postat av: Michelleeeen

Åå Duuuuu!

Jag blir ju tårögd.. Påriktigt alltså haha!



DU är världens bästaste bästa vän. Jag är så glad att jag har dig <3

2011-03-20 @ 19:41:38
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

<3

2011-03-22 @ 00:27:13
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0