Akupunktur och sugmärken


Dagens akupunktur var minst sagt en upplevelse. Först så gjorde han precis likadant som förra gången, fick nålar i ben, armar, fötter, mage oc ansikte. Men sen så sa han åt mig att vända på mig, så fick jag nålar längs ryggraden också. Inte nog med det, så sätter han fast stora sugproppar på min rygg som gjort att jag nu fått stora blåmärken på min rygg, som sugmärken fast större! Haha som sagt, en upplevelse. Men det var ganska skönt, jag låg där och lyssnade på den plonkiga musiken och somnade nästan lite! Sen fick jag några örtpiller också. Intressant!

Efter akupunkturen så träffade jag Michelle (blondie) en snabbis. Vit åt lite lunch och satt och pratade en massa. Fint! ♥

Och nu måste jag verkligen ta tag i packningen. Jag prokrastinerar som vanligt. Skärpning! Så nu går jag upp på vinden, hämtar väskan och sätter igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0