Stockholm!

Hallå! Jag och Michelle bestämde igårkväll att vi ska börja springa en mil. Vare sig vi orkar eller inte så ska vi försöka en gång i veckan. Shit. Behöver jag vara orolig? Nejdå det går nog fin fint!

Igår träffade jag Michelle och Maria på stan. Vi satt i solen lite och sen gick vi runt i lite affärer. På kvällen så kom Madde till mig och vi åt middag, hängde på min balkong etc. As mysigt!

Ikväll ska jag till stockholm och träffa kusinerna mina. Fick "en Stockholmskväll" med dom som lite försenad födelsedagspresent så vi ska vell typ gå ut och äta middag och så. Mys! Ska åka lite tidigare och träffa min kusin Alice och gå på stan eller fika eller nått när hon slutat skolan. Åh jag älskar Stockholm!


Jag, Alice och Clara på studenten förra året!


Jag och Filip, som tar studenten i år! Woop! Inte långt kvar!! Åh studenten var så himla kul! Hade en av de bästa dagarna i mitt liv! Man är glad hela tiden och skrattar, jublar och skriker konstant. Livet är vekligen en fest på studenten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0