En hösteftermiddag.

Idag har jag inte gjort mycket. Men det har vart skönt, det var längesen jag gjorde ingenting. Kände mig trött och lite småsjuk imorse, men nu känns det bättre. Men jag har iaf satt upp julbelysning i ett träd i trädgården, och sen har jag fixat lite med Michelles (försenade) 20års present. Men sånt är ju hemligt så det kan jag ju inte berätta om.

Här är iaf några bortglömda bilder från när vi var i Stockholm en hösteftermiddag.

Casting, gamla stan, lunch, solnedgång, middag-chevréostsallad och kaffe. Lite så såg den dagen ut.

Kommentarer
Postat av: michelle

din kamera är grymt bra och michelle är jätte söt!

vart köpte du kameran och hur mycket kostade den?:)

2011-12-01 @ 21:35:31
Postat av: Paula

Hej! Ja, visst är hon!

Min kamera är en Canon EOS 550D (digital systemkamera) och är köpt i Dubai.

Men den finns på de flesta kamera/elektronik butikerna. Kolla elgiganten, net-on-net osv.

Jag vet inte vad den kostar exakt eftersom jag fick den i födelsedagspresent, men jag har för mig att den ligger mellan 5000-6000kr. :)

2011-12-01 @ 22:23:39
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0