Helg

I helgen har jag jobbat, passat Theo, tittat på Potter med Michelle, tittat på karate kid med Theo (Jayden Smith är hans idol typ) och druckit en massa te. Det kändes som att jag höll på att bli sjuk i fredags när jag var på jobbet, så jag har försökt ta det ganska lungt. Orkar inte bli sjuk, on top of everything else. Jag är torr och flagnar i hela ansiktet typ, och har fått konstiga utslag på min hand, och har huvudvärk, och ont i min bröstkorg fortfarande.. Det mesta är vell biverkningar till medicinen men det sistnämnda ska jag försöka kolla upp!

Vi såg den sista Harry Potter filmen igår! Den var jätte bra, men det är tråkigt att det är slut. Det är som när jag läste böckerna, efter sista boken så ba Jahapp, vad ska jag nu läsa, nu är det verkligen slut.

Jayden Smith som Karate Kid. Jäävligt vig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0