Inflyttningsfest

I lördags var jag bjuden på inflyttningsfest hos Desirée och Daniel, och deras tredje rumskompis. Det var en massa folk redan när jag kom och det fylldes bara på mer och mer. Vi pratade, drack vin och hade det trevligt. Jag var mest med mina fina tjejer och vi dansade (och flummade) en massa! Dom andra som vi inte kände tyckte nog att vi var lite konstiga men det gjorde inget. Sen började folk röra sig mot Spessito och andra uteställen, men jag och några andra var så trötta. Så jag följde med dom till Mcdonalds sen åkte jag hem. Bra kväll!

Det blev inte många bilder, och ännu färre av dom blev bra, men där har ni några i allafall!


Kommentarer
Postat av: Michelle J

Du tar alltid så fina bilder Oleg! <3

2011-09-28 @ 23:01:13
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

Åh vad snäll du är Oleg! <3

2011-09-29 @ 00:25:24
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: marre

hahah asså första bilden på mig.....inte okej. ser ut som jag smetat ut mitt läppstift..?

2011-09-30 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0