Back in Sweden

Hej! Jag landade imorse till ett grått och regnigt sverige. Det har vart mysigt att träffa familjen och så, och Michelle kom hit idag också, så vi har börjat all the catching up that we have to do. Hon åkte ju till Indien innan jag åkte till Dubai, så hann vi inte träffas innan jag åkte till Dubai, och sen han vi inte ses innan jag åkte till Centralamerika heller. Så ja, we have some catching up to do!

Annars suger det att vara tillbaka. Förlåt, ska vara positiv snart, men ja, det suger verkligen. Har börjat gå igenom bilderna, och som ni säkert förstår så är det inte lite bilder! Har 2000 bilder eller mer, som ska sorteras och redigeras. Men jag ska försöka jobba snabbt, för jag vill få upp dom så snabbt som möjligt! Har ju redigerat några få på iPaden lite, under resans gång. Men det är inte ens hälften. Så ja, i've got work to do!

Garrafon de Castilla, Isla Mujeres, i måndags.

Men nu ska jag sova. Länge länge länge. Har inte sovit en hel natt sen natten från onsdag till torsdag, alltså 3-4 dagar sen. Så nu jävlar ska jag catch up on sleep!

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Gud så vackert!

2012-04-23 @ 09:17:50
URL: http://Www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Ja sjukt fint! Åh vad jag saknar allt redan!

2012-04-23 @ 09:51:29
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0