Procrastination

Jag mår sådär idag. Har jätteont i magen som inte verkar vilja släppa. Typ som ett ont sug i mitten mellan revbenen och naveln. Jättekonstigt! Vad jag än gör så går det inte över... Skumt.
Annars prokrastinerar jag mest idag. Borde ha packat hela hela dagen men istället har jag gjort ungefär en miljard mindre viktiga saker. Det påminner mig typ om när jag gick i skolan och behövde skriva uppsatser och lämna in. Då jävlar kom man på en miljard små saker som man bara var "tvungen" att göra innan man började. Sen satt man där natten innan och skrev skiten. Eh ja, jag är bäst på att skjuta upp saker i hela världen!
Förresten så läste jag ut första Hunger Games boken igår. Hur spännande som helst! Sen tittade jag på filmen när jag skulle gå och lägga mig igårkväll, och gud vad besviken jag blev! Filmen är så himla mycket sämre än boken (surprise!). Men verkligen! Filmen var bara konstig tycker jag, inte alls som jag föreställt mig och dessutom så lär man ju inte riktigt förstått någonting om man inte läst boken? Ni som bara har sett filmen måste läsa boken/böckerna istället! Do it!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Va? Tyckte du filmen var dålig? Jag tyckte den var ganska bra jag!

Svar: Ja, eller alltså jag tyckte inte den gjorde boken justice alls! Till skillnad från andra böcker jag läst och sen sett filmerna (som oftast är okej om man jämför) så tyckte jag inte den här alls levde upp till förväntningarna! Folk som inte läst boken lär ju bara tyckt det var nån wierdo film!
paulasimons.webblogg.se

2012-08-07 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0