Goodmorning Dubai

 

Hej på er! Jag vaknade precis upp i Dubai hemma hos pappa. Flygresan gick jättebra och det gick väldigt snabbt och smidigt. Jag landade 02.10 inatt och vid 3 /halv 4 tiden var jag klar på flygplatsen (riktigt lång passkontrollkö!) och då hämtade pappas snälla chaufför upp mig och så åkte vi hem till papsen, till hans nya hus.
Idag tänkte jag utforska området lite. Gå ut med Rusty en sväng och se mig omkring och sen gå till poolen tror jag. Pappa jobbar tills ikväll, så vi får se vad vi hittar på då.

 

Pappas fina hund Rusty, som välkommnade mig väldigt glatt. Detta är en av de bästa hundraserna jag träffat på. Så himla härligt humör! Alltid glad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0