Tulum, Mexico!

Hej! Jag befinner mig i Tulum, och här är det VACKERT! Idag var jag på stranden på morgonen, och nu på eftermiddageb har jag varit vid Maya Ruinerna. Det var bland det vackraste jag sett! Nästan så att jag börjar undra om allt detta är en lång underbar dröm! Just nu ligger jag i en hängmatta på hostelet jag bor på. Det spelas reggae i bakgrunden och dom håller på att tända grillen och göra i ordning för kvällens middag. Jag åt middag här igår, man får köpa och grilla själv. Jag åt grillad fisk med grillad zucchini, broccoli och lök till. Så himla gott! Efter det så däckade jag vid klockan nio och sov i tio långa timmar, efter att inte ha fått en ordentlig natts sömn sen Dubai.

Men ja, jag har det underbart helt enkelt! Imorgon ska jag nog åka och snorkla i grottor i Cenotes, och sen på kvällen/natten ska jag försöka ta mig till Anna, som är längre in i landet.

Jag kan tyvärr inte ladda upp bilder för internet är för segt. Men ni som har mig på instagram och facebook kan kolla där. Där lyckades jag få upp några bilder! På instagram heter jag paulasimons.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0