En Valborgspicknick

På Valborg började vi med en stor champagnefrukost/picknick på en gräsplätt i Fålhagen. Solen sken, det var varmt, vi satt i t-shirt, åt av en fin uppdukad frukostbuffé, drack bubbel, trängdes på filtar, lyssnade på musik, skrattade och babblade. Jättebra morgon var det, och alla var på pepp och glada!

Maria hade nya kameran i högsta hugg! :)

Jag drack en Corona som påminde mig om Tulum jättemycket. Men i det fina vädret, och med alla fina runt omkring mig så kunde jag ju omöjligt längta därifrån.

Sen skulle vi gå till Ekonomikumparken.

Vi promenerade dit i solen.. och slog oss ner på en gräsplätt där med. Men dom bilderna kommer sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad exakt ska jag säga om jag går in i en butik o vill köpa exakt likadana Raybans som du har?

2012-05-05 @ 07:48:11
Postat av: Paula

Det är Ray-Ban Aviators Gold, med svart glas. Storleken tror jag är den största, men det får man ju pröva och se vad man tycker passar bäst på ens ansikte! :)

2012-05-05 @ 08:42:22
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: maria

superfina bilder paula!

2012-05-05 @ 20:22:59
Postat av: Paula

Tack marre! :D

2012-05-08 @ 19:34:17
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0