Instasummer

Lite såhär har min sommar sett ut, genom inte bara min instagram, utan mina vänners också. Bilderna är lånade från Andreas, Susannas, Marias och Saras instagram. (@aisimons, @sannawestin4, @marrekung, @sarabath)

 Jag var brun och precis hemkommen från Karibien. Det var en lunch på Unico, bakning med Sara och Maria och Valborg, genom Marias insta. 

Sara fyllde 21 och hade middag med långbord på Villa Romana. Jag och Maria var pepp och gungade till musiken på valborgspicknick. Mys vid ån med syster och Sanna och vindrickande hemma med Andy.

Inflyttningsfest, lunchfixande med Sanna och Andrea, och födelsedagsfirande hemma hos kusinerna. 

Vi fick några få soliga ljumma kvällar, och det firades med picknick och häng på uteserveringar. 

Sanna fyllde 21 och det firade vi med en heldag i Stockholm, här genom Sannas insta. 

 Mys i Sannas källare. Bästa kusin Alice tog studenten. Picknick i Salabacke. Festglada tjejer på Rasmus student. 

 Det blev midsommar som firades på bästa sätt med snaps och dans runt midsommarstång hos Selanders. Sen åkte vi hela familjen till Grekland en vecka. Och när vi kom hem igen så gosade vi mest med grannens kattungar hela tiden. 

Sen var jag hemma och jobbade två veckor. Sen blev det Greklandsresa nummer två med två glada tjejer. Sen jobbade jag ännu mer och helt plötsligt har det blivit höst. Jag och Maria åt frukost på hotell, och det var ungefär första gången jag kände höstkänslor. Så där får instagramsommaren ta slut. 


Kommentarer
Postat av: Michelle J

Ååå vad härligt!!
Jag saknar min bästavän <3

Svar: Hon saknar dig med <3 <3 <3
paulasimons.webblogg.se

2012-09-23 @ 19:19:20
URL: http://demichelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0