California

2 1/2 månader i Kalifornien har flugit förbi. Just nu sitter jag på en flygplats i Sacramento, CA och det är äntligen dags för nästa kapitel. Denna tid i Cali har varit sjukt bra dock.

Soliga dagar, surf och van life i Santa Barbara. Kaffe på uteserveringar, cykelturer längs vattnet och strandhäng i Santa Cruz. Kareoke och festande till 10 på morgonen @ the lofts hos Darcy i San Jose. Öldrickande, hundgosande, häng vid the river, fyrhjulingskörande, filmkvällar, partykvällar och Costa Rica reunions uppe i bergen i Norra Kalifornien. Shopping, sightseeing och fina middagar i Los Angeles. Vintage shopping och veggie burgers i Chico. Panama reunions, Bob Dylan konsert, vin, en jävla massa rumpträning av pomenerande i backar, italienska middagar, Boy & Bear konsert, Halloweenfirande, jazz och blues barer, haight & ashbury häng, The Beat Museum och ännu mer shopping i San Francisco. Extremt mycket god mat, 24 timmar om dygnet-häng med bästa kompisar Maria och Brittney <3 och oändligt många knäppa internskämt och timmars skratt tills magmusklerna värker och tårarna sprutar.

Ja, Kalifornien har varit bra! Nästan för bra! Nu ett sista äventyr i Portland innan jag åker tillbaka till mitt älskade Costa Rica, som jag saknar så mycket att det nästan gör ont! Livet är nästan för bra ibland! If you love life, life loves you back!

"Think of the funnest thing you can possibly imagine doing, and just do it, make it happen!!" - Visa ord från min fina vän Jay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0