Blondes have more fun!

Hennes hår är så himla snyggt!
JAGSAKNAR MITT BLONDA HÅR!

Chantal Photo 2
Undra om jag skulle passa i lugg.
Jag vet ju att jag definitivt kommer att göra om mitt hår så fort jag kan! Och probably blondt igen!  Jag vill inte gå runt såhär. Mitt hår blev jätte misslyckat när jag var hos mamma. (se i tidigare inlägg)
Så jag funderar på den här frisyren. Skit snyggt på henne iaf!

Chantal Photo 6
Snyyyygt!
Blondes have more fun!!!!!

(hon är btw inte min favorit i ANTM9 though)

NU ska jag sova!
Godnatt (igen)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tror du skulle passa i det, prova?

2008-03-17 @ 23:25:04
Postat av: paula

yes, maybe i will . :)

2008-03-18 @ 09:51:20
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0